26 Ağustos 2008 Salı

Pandora'nın Kutusu

Deviantart'taki galerisini birkaç senedir takip ettiğim Natalie Shau'nun görsellerini hazırlaması dolayısıyla keşfettim Lydia Courteille'i ve birbirinden muhteşem takılarını.
Shau'nun görsellerinden bile ağır, gösterişli ve birbirinden gotik olan bu tasarımlar benim aklımı aldı. Hani daha evvel pek çok yerde dedim, bir kere de burada söyleyeyim. Bilenler bilir belki altındı, pırlantaydı sevmem (elmas demedim dikkat çekerim). Hani olur da günün birinde evlenmeye kalkarsam şayet, teklifi yapacak adam da kaynana falan da bunlardan taksın bana. Marjinalliğimizi koruyalım. Şanımıza yakışan olsun.


Ama demeden geçemeyeceğim. O harikulade tasarımların sahibinin bu küpeleri takmasını yakıştıramadım 8/

3 yorum:

Bucu.Kluk dedi ki...

İçimden bir ses senin gelinliğinin ikinci illüstrasyondakiyle aynı çizgide olacağını söylüyor, haydi hayırlısı.

yvainethefallen dedi ki...

Olmuşken 3 olsaydı?

Bucu.Kluk dedi ki...

Üstünde çilek, armut, üzümler var onun yahu, meyva tabağı mısın sen? Kafaya da kuş yuva yapmış. Zevk senin zevkin, ama siyah bir gelinlikle ebeveynlerinin yüreğine indireceksin, onu biliyorum :).